Z dniem 1 stycznia Urząd Miasta Mysłowice przeszedł do nowego bankowego partnera – Citi Handlowy. Oznacza to, że wszystkie płatności są realizowane przez Bank Handlowy w Warszawie S.A. To zmiana, którą warto mieć na uwadze, szczególnie jeśli regularnie dokonujesz opłat na rzecz miasta.
Co się zmienia dla mieszkańców?
Od początku 2025 roku zmieniły się numery kont bankowych, w tym również te przypisane do poszczególnych mieszkańców. Nowe rachunki bankowe obowiązują m.in. w przypadku płatności związanych z:
- podatkami lokalnymi (np. rolnym, leśnym, od nieruchomości),
- podatkiem od środków transportowych,
- opłatami za użytkowanie wieczyste oraz za przekształcenie tego prawa we własność,
- opłatami za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Jeśli otrzymałeś decyzję podatkową lub zawiadomienie z Urzędu Miasta, znajdziesz tam nowy numer konta, który należy wykorzystać przy wszelkich płatnościach.
Jak sprawdzić nowe konto?
- możesz uzyskać informacje osobiście w Urzędzie Miasta, w pokojach 116 lub 209,
- telefonicznie: Zadzwoń pod numery 32 31-71-189 lub 32 31-71-268.
Ważne: stare konta nie będą już obsługiwane!
Płatności dokonane na stare konta nie będą zaksięgowane! Upewnij się, że zawsze używasz aktualnego numeru rachunku.
Nowe zasady płatności
Od 1 stycznia w Biurze Obsługi Mieszkańca (ul. Powstańców 1) można dokonywać płatności tylko bezgotówkowo, za pomocą karty płatniczej. Natomiast gotówkę można nadal wpłacać bez prowizji w każdym Urzędzie Pocztowym w Polsce, w godzinach jego pracy.
Pamiętaj o zmianie i bądź na bieżąco!