Wiadomości z Mysłowic

Producent wysp handlowych - jak wybrać?

  • Dodano: 2021-04-23 11:15, aktualizacja: 2021-08-09 11:17

Handel w galeriach handlowych może być nie lada wyzwaniem - zwłaszcza, że zmusza do bezpośredniego konkurowania z mnóstwem innych sklepów. Bombardowany atrakcyjnymi szyldami reklamowymi oraz ciekawymi ekspozycjami klient oczekuje bycia zaskoczonym. Jego wzrok trzeba przyciągnąć, a uwagę skupić na sobie na tyle długo, by zdobyć jego zainteresowanie. Z takim wyzwaniem zmagają się wszyscy właściciele wysp handlowych. W tym wpisie skupimy się na roli ich producenta w całym procederze. Jak duża tak właściwie ona jest? Jak wygląda dobrze zaplanowana wyspa handlowa oraz jak wybrać takiego producenta, który dostarczy taką "samodzielnie sprzedającą" oferowane przez sklep produkty?

 

Czym powinna się cechować dobrze zaprojektowana wyspa handlowa?

Wyspa handlowa jest strukturą, która w swojej finalnej formie trafia zwykle do galerii handlowych (a często również na specjalistyczne targi i imprezy branżowe, w obrębie których można handlować), zazwyczaj na ich przestrzeń otwartą. Jest zatem tamtejszym konkurentem sklepów stacjonarnych. Wymaga od projektanta rozwiązań pozwalających jej na eksponowanie produktów z każdej możliwej strony - zwłaszcza, że wyspy tego typu zazwyczaj znajdują się na samym środku (rzadziej montuje się je nieopodal ściany). Czym zatem powinna się cechować wyspa handlowa, która została zaprojektowana w należyty sposób? Poniżej wypisujemy kilka absolutnych podstaw.

  • Dobre eksponowanie produktów - wyspa musi prezentować produkty w sposób jak najbardziej atrakcyjny, podkreślający ich zalety. Nie musi wyraźnie wskazywać na jej cenę - kluczem do tego wszystkiego jest tutaj zainteresowanie odbiorcy i zaangażowanie go w rozmowę ze sprzedawcą.
  • Dobrze widoczne logo firmy, które koniecznie musi kojarzyć się z branżą, w obrębie której działa. Klient od razu powinien wiedzieć, z kim ma do czynienia i jakie produkty u tego kogoś będzie mógł kupić.
  • Nietypowy design - wszystkie wyspy, które niegdyś powstawały cechowały się nudną, brylastą budową. Dziś nie jest to konieczność i choć w wielu aspektach jest to narzucane przez konkretną galerię handlową (często mają one swoje własne wytyczne dotyczące tego typu wysp), na nutkę fanaberii zawsze można sobie tutaj pozwolić.
  • Odpowiednio dużo przestrzeni do przechowywania towaru - rzadko kiedy wyspy sprzedają towar, który znajduje się na ekspozycji - zwłaszcza jeśli przebywa on za szybą i został odpowiednio wyeksponowany. Konieczne jest zapewnienie odpowiedniej przestrzeni "magazynowych", a zatem szafek, w których można będzie wszystko schować.
  • Zadbanie o kwestie bezpieczeństwa - dobra wyspa to taka, która oferuje pełnię bezpieczeństwa. Musi być zamykana zarówno jako całość, jak i w kontekście gablotek.
  • Odpowiednio rozplanowane położenie lady, która musi być wygodna dla klienta i pozwalać na rozstawienie podstawowego sprzętu służącego do sprzedaży.

 

Jak wybrać producenta wysp handlowych?

Jako że wyspy handlowe stają się aktualnie czymś niesamowicie popularnym i znacznie rozsądniejszym (bo i tańszym i bardziej mobilnym) od przestrzeni stacjonarnych w większych galeriach handlowych, na rynku wykształciły się oferty wielu producentów, którzy je projektują i opracowują. Jak zatem wybrać takiego, z którego będzie się najbardziej zadowolonym? Na co przy tym patrzeć?

Najważniejszym aspektem każdego producenta wysp handlowych http://kreo-market.pl/ jest jego aktualne portfolio, a zatem wszystkie wyspy, jakie zdołał do tej pory opracować. Im więcej ich jest - tym lepiej. Dobrze byłoby, gdyby wyspy te nie istniały wyłącznie w postaci projektu, ale i w formie "na żywo", a zatem aby można było odwiedzić je w centrum handlowym i przekonać się co do ich jakości. Wyspy muszą powstawać z najwyższej jakości materiałów, przy czym konieczne jest zastosowanie w nich nietłukących się szyb. Jest to o tyle ważne, że mają one codzienny kontakt z klientami. Ci nie zawsze są tymi uważnymi.

Firma produkująca wyspy handlowe musi posiadać pewne doświadczenie na rynku. Przede wszystkim jednak, zanim jeszcze przystąpi do właściwych prac, powinna opracować projekt wyspy. Ten bowiem musi zostać przekazany administracji galerii handlowej (oczywiście po jego dopracowaniu pod dyktando klienta), która musi wyrazić zgodę na jego właśnie. Producent musi być rzetelny i terminowy - ma to olbrzymie znaczenie zwłaszcza w kontekście tego, że miejsce w galerii zazwyczaj wykupuje się od konkretnego dnia i nie chce się tracić ani minuty mogącej być przeznaczoną na handlowanie.

 

Podsumowanie

Sięgając po usługi znającego się na rzeczy producenta wysp handlowych https://www.skp.edu.pl/pomysly-na-atrakcyjne-stoisko-handlowe/ gwarantuje się sobie możliwość prowadzenia sprzedaży w najbardziej atrakcyjny dla klienta i optymalny dla przynoszenia zysków dla siebie sposób. Stawiana tutaj jako wzór firma KREO jest w stanie dostarczyć produkt wyglądający spektakularnie, przyciągający do siebie odbiorców oraz po prostu generującym sprzedaż. Właśnie dlatego tak istotne jest zainwestowanie w firmę tego typu - rzetelną, doświadczoną. Taką, która zna się nie tylko na technicznych aspektach powstawania wyspy, ale też potrafi wniknąć w głąb umysłu przeciętnego klienta galerii i właściwie wykorzystać pozyskaną w nim wiedzę.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu m-ce.pl.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.