Wiadomości z Mysłowic

SEO Managment. Strategiczna reklama w internecie drogą do sukcesu

  • Dodano: 2019-10-31 12:30, aktualizacja: 2020-06-02 09:05

Niecałe dwie dekady temu reklama w internecie była jeszcze nowym i niewielu znanym ze sposobów na dotarcie do klientów. Przez ostatnie lata nastąpił wyraźny wzrost popularyzacji promocji za pośrednictwem marketingu cyfrowego. Stał się integralną częścią strategii biznesowej kształtując w ten sposób wizerunek marki w oczach klienta. Nie wystarczy też niechlujna strona internetowa i przygotowane "na kolanie" reklamy. Zadaniem tym powinni zająć się specjaliści, do których zaliczyć można zespół SEO Managment. Jeśli nie posiadają jeszcze Państwo wirtualnej wizytówki firmy lub poszukujecie osób zajmujących się realizacją kampanii w Google Adwords i Facebook Ads to oferta przedstawionej agencji okaże się trafem w dziesiątkę.

Dogłębna analiza konkurencji i konsulting SEO

Profesjonalny konsulting SEO i szkolenia przeprowadzone przez specjalistów z SEO Managment pozwolą jasno wyznaczyć kierunek, w jakim powinniśmy podążać, aby osiągnąć najwyższe pozycje w internetowych rankingach. Firma zajmuje się przeprowadzaniem kompletnych audytów zarówno od strony on-site (wewnętrznej), jak i link-buildingowej (zewnętrznej). W oparciu o audyt wewnętrzny i audyt konkurencji tworzony jest plan kampanii SEO, który będzie różnił się w zależności od zdefiniowanych przez klienta celów.

Eksperci z SEO Managment (https://www.seomanagment.com/ )zajmą się jednocześnie tematami:

  • pozycjonowania lokalnego, pozycjonowaniem na frazy globalne, semantyczne, krótkiego i długiego ogona,
  • budowy zaufania i przyjaznego wizerunku marki przez stworzenie osobiście dostosowanej strony internetowej,
  • budowy silnego zaplecza linków przychodzących (backlinków), które pomoże wzbić się w bardziej konkurencyjnych branżach,
  • tworzenia angażujących, pisanych kreatywnym i przystępnym językiem artykułów na strony klienta, a także do treści sponsorowanych,
  • doboru najbardziej opłacalnych fraz w danym budżecie i ich opanowania w zależności od możliwości rynku globalnego lub lokalnego,
  • raportowania wszystkich działań w preferowanych formatach Excel, PDF, DOC itp,
  • dostosowywania strategii na późniejsze lata w oparciu o dane z profesjonalnych narzędzi analitycznych.

Na życzenie klienta może zostać przeprowadzone szkolenie, na którym poinformowany zostanie on nt. tego jak powinien zarządzać swoją marką, budować trwałe relacje z klientami, a nawet samodzielnie optymalizować swoją witrynę w taki sposób, aby przyciągała jak największą liczbę odwiedzających. Usługa konsultingu okaże się pomocna dla osób potrzebujących wdrożenia w najpopularniejsze systemy do analityki internetowej takie jak Google Analytics i Google Search Console.

Jakie są jednak najważniejsze powody, aby korzystać z usług pozycjonowania w roku 2019? To proste, ruch organiczny pochodzący z wyszukiwarek odznacza się jedną z najwyższych konwersji (do 20%), wysokim stosunkiem wyświetleń do kliknięć i możliwością interakcji z użytkownikiem. Dla przedsiębiorców oznacza to, że co piąta osoba, która trafi na ich stronę z poziomu wyszukiwarki zakupi produkt, zapisze się do newslettera, wypełni formularz lub podejmie inną, wcześniej zdefiniowaną aktywność. Reszta klientów oczywiście nie odejdzie w niepamięć - specjaliści w SEO Managment sprawią, aby ci zapamiętali markę na jak najdłuższy czas.

Chwytliwe i przyciągające uwagę reklamy - Profesjonalne kampanie

Każdy z nas przeszukując internet w poszukiwaniu określonego produktu lub usługi natrafił na reklamy w wyszukiwarce internetowej. Użytkownicy Facebooka wiedzą natomiast jak sprytnie na ich wallu wplecione są silnie spersonalizowane reklamy w zgodzie z cechami ich osobowości. Dzisiejszy targeting oferowany przez menedżery reklam Google i Facebook sprawia, że każdy odwiedzający staje się potencjalnym leadem.

Eksperci z SEO Managment znają zalety poszczególnych kanałów, dzięki czemu są w stanie dopasować kampanię do każdego budżetu, wybrać najbardziej optymalne formy reklamy i ocenić rzeczywistą życiową wartość klienta (LTV), tak aby dostosować projekt do długotrwałej relacji. Marketing internetowy bywa zagmatwany, bo niejednokrotnie pozyskanie klienta kosztuje więcej aniżeli jest on w stanie wydać za pierwszym razem. Mimo tego przez nawiązanie odpowiedniej komunikacji jesteśmy w stanie zatrzymać go u siebie na dłużej zachęcając do wielokrotnych zakupów.

Kampanie Google Ads realizowane przez SEO Managment obejmują zarówno reklamy w wyszukiwarce (SEM), jak i te displayowe (na YouTube) i stronach partnerów. Osoby odpowiedzialne za ich tworzenie wybierają rodzaj kreacji, piszą  chwytliwe nagłówki, określając przy tym jasno płynące dla klienta benefity. Po przeprowadzeniu wstępnych testów odbywa się ścisła segmentacja i dopasowanie reklam do poszczególnych grup odbiorców. Wcześniejsi użytkownicy w ramach kampanii remarketingowych otrzymują powiadomienia oraz kolejne komunikaty reklamowe umożliwiające przekonanie klienta do ponownych odwiedzin i zachęcenie do podjęcia działania.

Kampanie Facebook Ads podobnie dają szansę na budowanie wizerunku, jak i przyciąganie nowych klientów. Co do zalet reklam FB to warto poruszyć kwestię ich niskiej nachalności, wysokiej personalizacji zgodnej z rzeczywistymi zainteresowaniami. Ze względu na te cechy wyświetlają się praktycznie u każdego i nie przeszkadzają w odnajdywaniu tego co najistotniejsze. Specjaliści korzystają z reklam wideo, które odznaczają się najwyższym wskaźnikiem zaangażowania spośród wszystkich istniejących kreacji. W przypadku reklam graficznych stosowane są chwytliwe i nawiązujące do branży komunikaty reklamowe.

Przejrzyste i stylowe strony internetowe

Własna strona internetowa w połączeniu ze spersonalizowanymi kampaniami reklamowymi i kompleksowym pozycjonowaniem pozwala osiągać wyniki, o jakich próżno marzyć w tradycyjnych formach marketingu. Zaprojektowana przez zespół SEO Managment będzie niezwykle funkcjonalna ułatwiając użytkownikowi kontakt i interakcję z firmą przez Live Chat, zmodernizowane formularze i design ułatwiający poruszanie się po witrynie. Wiedząc, że użytkownicy mobilni stanowią 50% całego ruchu, strony dostosowywane są do najnowszych standardów RWD (Responsive Web Design).

Od strony wizualnej strona będzie odznaczać się zgodnie z panującymi obecnie w projektowaniu trendami. Specjaliści jednak nie spoczywają na laurach dodając wiele od siebie w postaci unikalnej grafiki, szybkich i łatwych w administracji systemów zarządzania treścią (CMS), a także niezwykle spersonalizowanego doświadczenia użytkownika. Strona ułatwi łączenie się przez social media, umożliwi stworzenie lejków sprzedażowych i skutecznie przekona użytkownika do podjęcia akcji przez dodanie niepowtarzalnych artykułów i atrakcyjnych treści wizualnych.

Dlaczego nie możemy zrezygnować z własnej strony internetowej? Jest ona swoistym pośrednikiem umożliwiającym przeprowadzenie transakcji i nawiązanie relacji na linii firma-klient. Korzystając z bezpłatnych rozwiązań i generatorów treści nie będziemy w stanie niczego spersonalizować ani utworzyć sprawnej strategii komunikacji z użytkownikiem. W roku 2019 księga znaku i własna identyfikacja wizualna to nieodłączne elementy wizerunkowe, za pomocą których użytkownicy będą nas rozpoznawać przez następne lata.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu m-ce.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.