Konsultacje z organizacjami pozarządowymi – weź udział w procesie ustalania diet radnych
Prezydent Miasta Mysłowice ogłasza rozpoczęcie konsultacji społecznych z organizacjami pozarządowymi dotyczącymi projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad przyznawania diet radnym Rady Miasta Mysłowice oraz Przewodniczącym Zarządów jednostek pomocniczych Miasta, a także zasad zwrotu kosztów podróży służbowych radnych.
Kiedy odbywają się konsultacje?
Konsultacje będą prowadzone do 27 października.
Celem spotkania jest zebranie opinii, uwag i propozycji dotyczących projektowanej uchwały. Konsultacje te mają na celu umożliwienie organizacjom pozarządowym, jak również innym uprawnionym podmiotom, wzięcie udziału w procesie ustalania zasad przyznawania diet radnym.
Kto może wziąć udział w konsultacjach?
Opinie mogą wyrazić:
- Powiatowa Rada Działalności Pożytku Publicznego,
- organizacje pozarządowe,
- inne uprawnione podmioty działające na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Konsultacje będą prowadzone w różnych formach, aby umożliwić szeroki dostęp do udziału:
- pisemnie – na adres Urzędu Miasta z dopiskiem „Konsultacje – zasady przyznawania diet”,
- elektronicznie – na adres [email protected], za pośrednictwem ePUAP (/2470011/SkrytkaESP) lub doręczeń elektronicznych (AE:PL-55804-37713-FVWWB-16),
- za pośrednictwem platformy konsultacji społecznych
Formularz konsultacyjny oraz projekt uchwały dostępne są:
- w Biuletynie Informacji Publicznej: BIP Mysłowice
- w siedzibie Urzędu Miasta, Plac Wolności 5, pok. 307, III piętro.
Zachęcamy do udziału!
Prezydent Miasta Mysłowice serdecznie zachęca wszystkie uprawnione podmioty do aktywnego udziału w konsultacjach i wyrażenia swojej opinii na temat zasad przyznawania diet radnym i zwrotu kosztów podróży służbowych. To doskonała okazja, by wpływać na procesy decyzyjne w samorządzie i przyczynić się do transparentności działań publicznych.














Dodaj komentarz