Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, szybko zorientujesz się, jak ważna jest automatyzacja marketingu. Nieocenione wsparcie dla biznesu daje w tym przypadku zaawansowany system CRM. Warto uzupełnić swoją wiedzę w tym temacie... Wdrożenie CRM w e-commerce może znacząco podnieść wysokość jej zysków.
Czym jest system CRM?
System CRM to oprogramowanie przeznaczone dla biznesu, które pozwala Ci zarządzać komunikacją z Twoją bazą kontaktów. Za jego sprawą możliwe jest usprawnienie komunikacji między przedstawicielami przedsiębiorstwa oraz klientami. System CRM, zwłaszcza taki w nowoczesnym wydaniu, pozwala jednocześnie na maksymalną automatyzację marketingu. Po jego wdrożeniu oszczędzasz zatem sporo czasu, zachowując dynamiczne tempo rozwoju swojej firmy. Przekonaj się zatem, jak działa automatyzacja marketingu na przykładzie edrone, systemu CRM i marketing automation dla e-commerce.
Jak działa automatyzacja marketingu?
CRM daje Ci, jak wspomnieliśmy, możliwość automatyzacji wielu procesów wewnątrz Twojej firmy. W przypadku systemu edrone polega ona między innymi na:
- automatycznej personalizacji,
- funkcji Customer Intelligence,
- tworzeniu inteligentnych newsletterów.
Automatyczna personalizacja daje możliwość realizacji celów, które nie byłyby możliwe do osiągnięcia własnoręcznie. Między innymi chodzi w tym przypadku o segmentację klientów oraz o przygotowywanie dedykowanych dla nich treści. Przykładem jest dodanie ich imion w temacie lub nagłówku maila. Drobna rzecz, a konsument ma poczucie, że wiadomość była przygotowana specjalnie dla niego. Takie rozwiązanie znacząco zwiększa współczynnik otwarć i kliknięć.
Funkcja Customer Intelligence polega na poznawaniu użytkowników dzięki danym, które możesz zebrać na ich temat. Chodzi tutaj np. o datę urodzenia, płeć, częstotliwość wykonywania zakupów. Więcej na ten temat przeczytasztutaj: https://edrone.me/pl/platforma/automatyzacja-marketingu.
Newslettery z kolei to wiadomości wysyłane do różnych segmentów odbiorców, w określonych odstępach czasu. Dynamiczne newslettery pozwalają na umieszczanie tak zwanych placeholderów, czyli np. imienia odbiorcy w temacie lub treści. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, sprawdź, jak działa jeden z najlepszych w Polsce systemów CRM tutaj: https://edrone.me/pl/platforma/system-crm
edrone, CRM i marketing automation dla e-commerce — czy warto?
Zdecydowanie warto postawić na system CRM edrone. Dlaczego? Po pierwsze, system edrone zaprojektowany został specjalnie z myślą o e-commerce. Jest kompleksowym i intuicyjnym narzędziem, dzięki któremu szybko osiągniesz zaskakujące wyniki. Ponad 20 scenariuszy automatyzacji, kampanie SMS, pop-upy, banery i wiele innych. Dodatkowo możesz wdrożyć wyszukiwanie głosowe produktów w sklepie, które skraca ścieżkę konwersji z minut do sekund. Usprawnij działanie Twojego sklepu online, skutecznie angażuj klientów i zwiększaj sprzedaż.
Decydując się na wdrożenie edrone możesz liczyć na doskonały kontakt z obsługą i wsparcie techniczne. Jeśli zależy Ci na zwiększeniu konwersji w swoim biznesie i poprawie wizerunku działalności, konsultanci edrone będą Twoim wsparciem na każdym kroku. Życzymy powodzenia w zdobywaniu nowych klientów i przekonywaniu do dalszych zakupów tych, którzy choć raz już Ci zaufali!